fredag 25 februari 2011

Marknadsföring

Nu börjar hårdkörning med marknadsföring. Lämnar lappar till folk jag känner när jag handlar på ICA, mailar om igen till folk som kanske kan vara intresserade och berättar om programmet och känner i kroppen att det kommer att bli jättebra. Götene Tidning ringde och ville prata med mig idag så att de kan få in det nästa vecka med en liten påminnelse den dag vi har det . Djupt tacksam för all hjälp jag kan få och den respons de ger mig.

På tisdag har vi pressträff på Församlingshemmet då Linda och Per- Anders kommer att ge ett smakprov på reportoaren den 9 mars. Det ska bli roligt att se vad tidningarna kommer att skriva.

Varmt Välkomna alla ni som tycker om musik, till en stunds samvaro om ett allvarligt ämne men ändå med framtidstro.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar